söndag 12 juni 2011

veckoslutet som gått

Den första sommar"lovs"veckan är förbi. Den har varit full av program och jag har trivts och njutit. Helgen var likadan och vi har hunnit med mycket trevligt.

Fredag:
Sushimiddag i Vasa med fondue till efterrätt. Mums så ljuvligt och trevligt sällskap!
Jag körde sen hem miss i nassen för att jobba morgonskift på lördag.

Lördag:
Vi hade kaffefrämmande bestående av Marica med familj, vi åt daimkaka å drack kaffe, pratade och bestämde att träffas igen lite senare i sommar med cykel å glasflaskor :)

Anders har fått hem sin senaste leksak; en mopovespa. Som onödigt nog jag inte får köra då jag inte innehar 1 st. A-kort :( Bara att hämta hjälmen från mami å papi nu så kan vi köra lite seriously svalkning å sightseeing i nejden.
Lördagen avslutades med lite bönspel och skumpa i Vexala.

Söndag:
Jag sov i princip tills det var dags att trampa iväg på kvällsskift :) Svalare väder, rostbiff å marängsviss på jobbet gjorde denna söndag helt ok. Nu är det kvällschill å sen natinati!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar