onsdag 22 juni 2011

vännerna å solen.

Har haft en stressande känsla att sommaren försvinner och vi hinner inte göra ngt, önskar alla kunde bli lediga NU och att ryssvärmen skulle komma helst IGÅR och vi kunde börja NJUTA!

Sen tittade jag igenom fjolårets bilder och insåg att det var på midsommar som allt började, sen dugga det tätt med villadagar/kvällar i Kålax å Måon, tjejdagar å kvällar på villan, husbilssemester, 30-årsfest, vinkväll i stan, strampenträff med WT, bröllop, Vörådagarna och massa annat roligt. Vi hann ju med MASSOR. Så no hätä Tittsku!
Jag har bara 10 skift kvar å sen evig ledighet i 3½ vecka och några bonusdagar på det :)

Förra midsommaren baxade vi ut en tung badtunna på sandstranden, spelade elit-volleyboll och njöt av blåsten å de jävla krankarna. Men att vi hade skoj, trots att jag var sjuk var det en helt huippu helg :)
Synd i år att jag jobbar söndag men sånt e livet ibland.
Fjolårets samarbete då det är som bäst :)

Jag är så hemskt glad å tacksam över mina vänner och vårt knasigt galna gäng som hunnit med så himla mycket roligt och fjantigt sen gymnasiet då vi svetsades samman med glödande järnhand (ja också alla +1´s som kommit på köpet och smält in perfekt!). Även om man inte träffar alla så ofta som man vill, och just nu känns det som om alla är i en väldigt upptagen livsperiod, så är det alltid helt fantastiskt då vi kommer samman!
Och sen är det lite roligt också att man på äldre dar ;) återtagit bekantskapen med vissa svunna typer från högstadiet. Ofta glömmer man hur lyckligt lottad man är!

Jag är också glad över mina vänner jag fått via mitt jobb på Wasa Teater under studietiden och gamla kollegor från Hesa-tiden som förblivit mina vänner. ER önskar jag VERKLIGEN att jag kunde träffa OFTARE!!

Om någon av er känner er träffade av ovan inlägg så kom ihåg att ni är superhuippu typer som jag gillar skarpt! Hoppas ni vet om det!!


Men nu skall jag ge upp detta sentimentala snack och fortsätta skriva sura små inlägg, promise ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar