onsdag 22 juni 2011

presenter

Vi hade A´s syster nr.1 i skaran hit på besök i går. Vi fick en vacker kudde i inflyttningspresent. Passar super i vår soffa!
Jag fick en söt födispresent, passar bra in i vår stil.



Här är också några skyltar som hänger i vårt hem, den övre fick vi som "kort" av A´s mammas syskonklaner och den nedre fick jag av Satu sista gången hon bott hos mig i H.fors. Det är bara att obey och börja leva nudå!
Jag funderar på att hänga dem alla under varandra nånstanns, jag har bara inte hittat riktigt rätt ställe ännu så vi får vänta och se och låta det mogna.

Snart är det dags att ställa sig till jobb och trampa iväg i blåsten, usch hoppas det slutar till kvällen då jag skall trampa hem! 2 skift kvar och sen 2 dagar ledigt -lycka!-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar