tisdag 21 juni 2011

paket på posten!

Bravissimo levererade idag! Det är en sida jag verkligen rekommenderar åt såna som förärats med stora byst och som har svårt att hitta passande hållare till dem. Det är lite knepigt innan man hittat sin storlek då de har så annorlunda mot oss, och så beror det ju på modell och material förstås, men sådär överlag är de riktigt huippu! Lätt att klicka hem och sända tillbaks ifall det inte passar.
En bikini kom hem till mig, samt en bysthållare som varit via Indien eftersom de sänt den fel :)



Sen kom lite doftljus hem med mig också, och dessa är seriösa kvalitetsdoftljus som brinner länge och som doftar MYKI! Dyrare än vanliga men ack så hållsamma! Rekommenderar även Yankee Candle!!
Det vänstra är mitt och det högra till min sambo eftersom jag inte gillar vanilj över huvudtaget.

Sen har jag hängt med denna skönt förvånade typ och snackat lite med hennes underbara mor.
Nu skall här göras pestomat å sen ställas inför kvällens träff med syster yster. Att jag förträngde städningen var nog det skönaste jag gjort denna lediga dag, första! sen 4.6. Började bli dax :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar