onsdag 15 juni 2011

misstaget idag

Gjorde misstaget att kolla konto före jag åkte till staden idag. Jag hade varit införstått i att inte få lön i juni och har knagat och sparat för att få en lön att räcka i 2½månad. Nå, nu hade kommunen betalt in 2 olika mindre summor som jag inte har nån aning om varifrån å varför de kommit eftersom jag inte fått ngn specifikation.
Så jag for till staden och handlade några mekkosar å lite kläder åt min sambo innan nån sku upptäcka att det är ett misstag :D

Och varje butik jag gick in i levererade!!!! Jag har aldrig varit med om ngt liknande! H&M, Anttila, Cittari, alltså allt hade bara fina sommarsaker! Jag var bara tvungen att åka hem till sist.

Men jag har ngt nytt å fint att ha på mig på konserten, på kalaset å på resan ner ;)
Fast inga nya sommarskor :´( Kanske väntar dom på mig på Din Sko i Hesa?!? :)

2 kommentarer:

  1. oj :) låter som du ha haft en bra dag :)ja å önskar ja sko hitt naa....å speciellt att nain sko ha betala in na pengar på mett konto å :)
    ha e superbra reiso å njut åv konsertin :)

    SvaraRadera
  2. Jepp, den va bra! Supernöjd e ja :)

    SvaraRadera