fredag 27 maj 2011

lever än!

Det är lite dött här på bloggen.
Jag har haft annat roligt för mig, sprungit på möten, bestämt när blåsullen skall skyfflas bort, gått igenom serveringen på ett bröllop, mötat lite till, cyklat av och an, varit till stan och träffat roliga typer osv.
Och nu är det mitt i allt plötsliga fredag!!
Det går med fart nu gott folk, mot sommaren hurra!!

Vi hade cykelutfärd igår från skolan, sträckan var från skolan i bushen-Norrvalla i Vörå- Apskinnet i city-skolan i bushen. En liten tur på ca. 51km tur och retur. Ni kan ju gissa hur nervös jag varit...tur i oturen bestämde ju sig min cykel för att ta direktflyget till cykelhimlen påväg till jobbet. Jag fick låna en suprus-duprus cykel som knappt vägde ngt, hade pinnsmala ringar som jag hade svårt att hitta balansen på och som var utan fotbroms. Men sen då vi hade lärt känna varandra var det det bästa som kunde hända mig. Och jag säger er en sanning, det känns ingenstans idag!!!!!
Hurra hurra hurra!

Jaa, och inga bilder berikar jag er med idag. Försöker på nytt ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar