söndag 10 april 2011

vårt underhållande veckoslut.

















Alltså jag hade förberett så bra innan jag började.
Sen var jag tvungen att börja om efter experimentet. Och det såg riktigt bra ut ett tag, men resultatet ja...hehe de va klenare än vatten det. Och sådant slöseri med 5dl vin!

Men vinet vi drack till var helt OK, ganska lätt till oxkött.







Resten av veckoslutet var desto trevligare. Vi har varit till Kokkola och Tuuri samt övernattat hos svärföräldrarna där vi tvättade 2 bilar, åt tortillas och badade bastu.
Min bil var så fullproppad då vi kom hem igen så jag har inte sett dess like.
Men 400km senare har vi än en gång utökat vårt bohag lite :)

Jag inhandlade även skidskor på rea, onödigt dyra tyckte jag, ett kap tyckte A.
Nu påstår han dessutom att jag måste börja motionera varje vecka eftersom jag har så mycket saker...hmpf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar