tisdag 19 april 2011

Jag har fått en Herman att sköta om och grove up.
Kan ju slå vad om att den dör inom kort. Kan förresten en deg dö?!?
Fick hem min blomma från jobbet idag. Den hade jag fått som tack för torsdagens té-bjudning.
Den passar alldeles ypperligt på balkongen, en liten påsktupp bor där också. Så var den påskpyntnigen fixad + att jag lånade hem lite videkissor från naturen igår under promenaden. Jag lovar återlämna dem om nån vecka!
Har kickat igång motionsveckan helt otroligt, jag har inte gjort så här mycket under en hel månad tidigare, och då är vi bara på tisdag ännu!!
Måndag; promenix 7km.
Tisdag; cykel ca.7km, simning 1km.

Så det var väl allt jag gör denna vecka då. Man kan ju inte ta ut sig för mycket heller, i så fall kanske jag tappar smaken för det ;)

Skepp ohoj, nu väntar skokrämstuberna och mina fina skor!

2 kommentarer:

  1. Jag testa ditt sparrisrecept i går, guud vad gott! Det tackar jag för :)

    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  2. Jepp d e guddomligt!!
    Glad Påsk till dig också!

    SvaraRadera