torsdag 14 april 2011

full rulle och fyllda rullader

Jag har haft så mycket roligt på G de senaste dagarna att jag inte hunnit blogga, än mindre fota ngt kreativt att ladda upp hit.

Vi var och pratade bort en massa timmar hos dessa härliga typer i tisdags, och åt världens godaste kladdmuffins!

Igår jobbade jag 2h extra, var på massage, simmade, hälsade på mommo och moffa, på mat hos mor å far, handlade, förberedde inför kvällens gäster och pinade sambon att dammsuga nästan mitt i natten :)

Idag har varit en råddig dag utan dess like efter tråkiga nyheter. Men vi haltade igenom den och reder oss samt tar det som det kommer resten av tiden. Sen på ytterst intressant föreläsning med kollegor från hela nejden. Sen kom en del av mina egna ytterst trevliga kollegor hit på té och rullader, samt de omtalade chokokexen som finns fotade här.

Nu är jag lite trött och skall just gå och krypa under täcket och invänta min blivande make!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar