onsdag 27 april 2011

den bästa utav post

damp ner i vårt postlåda idag, en rosa. Det betyder oftast inbjudningar och kärlek på kommande. Vi skall få bevittna en vigsel och sen medverka i en hejdundrande fest. Hurra hurra hurra säger jag åt sådant!!



Det bästa är att jag redan har en outfit fixad :) Inklusive skor och allt! Bara strumpisarna som fattas, och en frissatid.

Annat kan man säga om vappen, där finns inga pläns ännu. Men förhoppningsvis något roligt och vackert så man får klä upp sig :D

Nu skall jag speedjobba och sen slänga mig i sängen, har varit en intensiv dag idag och en likadan fortsätter i morgon. Jag har så mycket att hålla i minnet att jag borde inför post-it systemet som obligatoriskt snart...Men mest är det roliga saker som har med jobbet att göra, om än tidskrävande. Men man lär ju sig hela tiden medan man lever eller hur var det nu igen?!?

MoikkaMoiMoi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar