torsdag 31 mars 2011

som ett barn på dagen före doppardan

Så kommer jag att vandra på nålar till mitten av nästa vecka ungefär, för KOLLA KOLLA KOLLA vad som är påväg hem till mig!!!!!!!!! ---------------------->

Den sjätte och sista delen i Jordens barn serien eller vad den nu heter?!? Jag har SKYHÖGA förväntningar på den! Hoppas den inte blir en lika tam som Gabaldons 6e, men hon överraskade ju med en nr.7 sen så man vet ju aldrig ;)
Sen skall jag läsa om den från början igen, har ju inte gjort det sen 10 år tillbaks ungefär, 1997 presenterade Tessa mig för den första boken och sen har jag varit fast!

Är det någon som annars kan erkänna att de har nr.2 i denna serie? Hästarnas dal heter den och är inbunden?!? Jag saknar mig fortfarande!

Nu skall jag njuta av rökt sik och sen krypa till kojs. Imorgon är det fredag och det är super för vi skall se på KAJ, sen på 30-årskalas och vikingamiddag på lördag. Yay!

5 kommentarer:

  1. hur i hela friden ska ni hind me allt he på samma kväll?!

    nu håller ja på me hästarnas dal, ha snart läst ut han. så e passar ju alldeles förträffligt att ande kom ut just nu. men ja har ju tre kvar innan ja kan böri me ande...

    SvaraRadera
  2. liten fejlorientering i min textproduktion. kaj e i måron å resten på löda, e sko båod va et "i helgen" tide i sluti ;)

    ja hinner just läs ut gabaldon 7 tills ande kommer tror ja :D

    SvaraRadera
  3. Hästarnas dal staar snellt i miin båokhyllo :)

    SvaraRadera
  4. Altså min tå?!? bra ti ti vit isf.
    Om e va et aprilskämt va e fult! :p

    SvaraRadera
  5. E va it et aprilskemt, men ja ha IT lååna an åv te åm e va he do määra :P Ja tenkt ja bara at do it rååka ha han båotjin men vila ha!

    SvaraRadera