torsdag 24 mars 2011

God morgon

Jag sitter och äter god frukost och njuter av en kopp Kobbs té.
Är inte denna färg världens vackraste tulpanfärg så säg till!

Idag skall jag iväg till Vasa stad på kurs/fortbildning (hur vet man skillnaden?!?!) som handlar om Intelligent på tangent, ni minns det skrivprojekt jag jobbar med i åk 0-2. Jag är taggad efter gårdagens inspirerande kurs!
Jag åker iväg ett par timmar tidigare för jag borde hinna köpa ett par skor och 2 st. ramar och en present till hjärtat före det börjar. Måste betala räkningar först och kolla in budgeten.
Solen skiner och dethär kommer att bli en toppen dag!

2 kommentarer:

  1. Visst e det de vackraste tulpaner som finns, i finaste färgen! Har en likadan på köksbordet på prärien! :D

    SvaraRadera
  2. Det finns en i Karvsor också...måste vara ngt genetiskt ;)

    SvaraRadera