måndag 28 mars 2011

fredagens vuxenpampas

Vi drog till Vasa för att joina lite typer på fredag. De firade ju pampas av hjärtans lust och vi hängde på lite sent om sider. Såndär vuxenpampas då man dricker vuxendricka i några timmar och inte i en hel vecka...
Jag hade naturligtvis mitt cracklerande teini-nagellack på för att smälta in så bra som möjligt :)
Tro det eller ej men där fanns nästan jämnåriga typer.
Och en massa andra typer.
Som jag tyckte synd om varvat med var avundsjuk på.
Dessa halarfester går ej att beskrivas. De MÅSTE upplevas!!!!
Det är inte samma sak att sitta där i strumpbyxor och nyköpt klänning...


Men det fanns en hel del roliga tyyppin där.

Jag hade en vacker vision i mitt huvud av ett vackert hår då jag började. Men slutresultatet blev inte alls som jag tänkt mig!
Det blev en sån kväll som jag absolut inte ville att det skulle bli; vi for och hängsitta efter att ha stressdruckit på förfesten, vi satt och drack hela kvällen på en pub, inget dansgolv, vi for till ett kakiställe med kakidålig musik.
Jag är inte så bra på att sitta stilla och svälja en hel kväll ser ni, det brukar bli så lång väg hem :)

2 kommentarer:

  1. Va ni månne på O'Malleys? :P Ja inbillar me nemligen at ja såå Anders tär i vimlet... Isåfall missa do mej halarklädd! :D

    SvaraRadera
  2. Jo tyvärr sat vi tär hela kvällen. Å sen for vi ti Royal 1h typ, å tär spelar dem it riktigt min dansande schalger-musik :)
    Oh no, vi måst ta re-check på halarklädseln!

    SvaraRadera