måndag 7 mars 2011

förväntningarna

Jag har skithöga förväntningar på mina skidor imorgon.
Vi har en päckeldag då vi skall skida från morgon till eftermiddag, ni vet som i hela skoldagen- innebörd...det är många timmar i spåret det för en ovan!
En snäll morfar på skolan har lovat valla mina skidor.
Ni vet en sån där proffsskidarmorfar som på riktigt tävlar och deltar i långa lopp som är kända världen (kanske bara norden?) över.

Jag kommer ju att bara susa ner för backarna och glida uppför! Eller vad tror ni?!? :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas skidorna går bra idag då! :) Men det brukar de nog göra när han har vallat! Så lycka till i skidspåret idag!!
    Snygg frisyr du har annars!

    SvaraRadera
  2. Tack tack!
    Uppför gick det lika mycket bakåt som framåt, som vanligt. Men på plattlandet och i nerförsbacke bara susade jag fram ;)

    SvaraRadera