tisdag 29 mars 2011

feeliz!

Vi var ut och skidade på skaren idag 2h.
Plattmark, vitt så långt ögat nådde och strålande sol!
Påväg tillbaka hade jag ett trevligt samtal med en kollega och kände solen bränna i ansiktet.
Det var en fantastisk tur!

Nu skall jag skriva program åt min vikarie på torsdag och sen speeda hem.

Imorgon är också en toppendag; vår köksa är på kurs hela dagen, så vi skall grilla korv och steka plättar på muurikkorna samt ha spårning.
Hela skolan på samma gång = samarbete över klassgränserna så det förslår.
Hoppas vädret är lika fint som idag ;)

Behöver väl inte orda mer om att jag har världens bästa arbetsplats?!? :D

2 kommentarer:

  1. Det är inte så lätt att få upp värmen på en muurikka när det är så kallt ute, men ni får elda på. Jag har försökt, men inte blev det så bra.

    SvaraRadera
  2. Det gick hur fint som helst!
    Tur att våra elever är vana att använda dem från förskoleåldern. Även om vi vuxna fick sköta det mesta av plättvändandet sen :)

    SvaraRadera