tisdag 15 mars 2011

dagens skidning

Idag var vi och skidade 2h.
Inget spår var uppdraget så det var ganska så jä*ligt tungt!
Men det var ändå den 2a bästa gången för mig, alltså vädret var ju bara FÖR ljuvligt! Och jag fick skida saktare än sakta *fantastiskt!*
Fast jag erkänner; helst av allt skulle jag ju ha velat knäppa lös skidorna och sätta mig där mitt i skogen mitt i lugnet mitt i tystnade och vända mina två bruna mot solen 1h eller 2.

På hemvägen längs träsket blev jag rädd. Tog i för allt vad jag är värd och hela stavskapet sjönk genom, och vi snacka 120cm MINST här!!!! TÄNK om jag drattat på ändan utanför spåret och ramlat med den före ner i snödrivan 120cm. Jag skulle kind of ha fått vara där till 1a maj då de smält. Snacka om att man höll andan den km:ern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar