lördag 19 februari 2011

min min bara min!!

Jag har för första gången i mitt 26½åriga liv blivit bilÄGARE!
Till pappers och allt ;)

Och att den är liiiiiite FIN sen också!
Jag blev direkt förälskad i den i vintras då vi körde förbi Tervajoki, och idag blev jag blixtkär och sen va d klippt.
Får hem den i slutet av nästa vecka då de vaxat å installerar motorvärmar-uttaget och kupévärmar-uttaget och bytt till vinterdäck.

Hurra hurra hurra och grattis till mig och min fina safir!

Någon som behöver en bil?! Till salu; Volkswagen polo med nyrenoverade bromsar fram och bak, vindrutan bytt och uppmålad -05 eller -06, motorvärmaruttag och kupévärmaruttag finns, startar som klockan även i kallt väder, stabil som en järnklump på vägen, cd-spelare och radio finns osv....hör av er isf ;p

Nu skall jag fira med att ta ner det sista julgardinen och sen titta lite Housesluts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar