tisdag 15 februari 2011

guldet guldet

Min sambo får en guldstjärna i kanten för den fina blomgrejsimojsin han kom hem med i går!
Jag hade gjort mat till honom och var extra kär då han kom hem från jobbet :)

Jag får ett guldhjärta i magen, alternativt i tarmen (har ingen aning om var det egentligen är), för att jag svalde mitt tandsmycke i eftermiddag då jag åt en fastlagsbulle.

Alla galna skidare från i söndags får en guldfjäder i hatten för att de startade OCH genomförde Borniavasan i det galet kalla vädret! Det ser hemskt fint ut på bild på vår lilla station, men det var INGET SOM HELST nöje att stå ut från 9 - ½ 4 i -30.
Eller nåjoo, det var faktiskt BARA -18 på dagen då solen va fram. I typ 2h....



Och nu mina damer och herrar bänkar jag mig till bords och sen plöjer jag genom lite tavara här i vårt rådd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar