torsdag 24 februari 2011

avslöjad!

Min multifunktionalitet är inte den största och starkaste genen!
Pröva själv att va på vattengympa, spänna magen, göra koordinationsövningar men armar och ben och fötter samtidigt för att stärka bålen OCH ha allsång med svensk schlager. Det gick inte så bra, men det var skitkul!!

Min identitet blev avslöjad ikväll, har försökt hålla låg profil och lyssna på tantpratet i bastun efteråt. De diskuterar olika ledare de haft, och min syster har varit en mycket aktiv sådan. Förstås har hon bara fått god kritik ;)
Men idag kom de på mig vem jag var :D
*busted*

2 kommentarer:

  1. Svårt att vara anonym på landet... Ville bara säga att du ska akta dig för fonder, talar av erfarenhet.. Mest pengar har du kvar och förhoppningsvis lite ökning med ett vanligt sparkonto! Banktjänstemän får en att känna sig som en liten okunnig skolflicka.

    Mvh A:s syrra

    Ps S&F väntar nog er till helgen!

    SvaraRadera
  2. Jo tack jag vet :)
    Nå jag gjorde så nu att bara en liten del far till fonder och resten på ett vanligt "pensionärs sparkonto" med hela 1% i ränta :) Sen om jag förstod dem rätt får jag avsluta fonderna när som helst...Vi får hoppas på det bästa i slutändan sen!

    Vi kommer norrut imorgon på f.m.

    SvaraRadera