onsdag 2 februari 2011

allvarliga funderingar

För att undvika att skriva ett tal och göra ett grammatik-kompendium i finska ägnar jag mig åt allvarliga funderingar;
Kan man utveckla sjukdomar i vuxenålder? Alltså sådär teoretiskt, praktiskt tror jag det inte. Det sitter mer mellan öronen kanske?!?
För att kompensera mina tidigare torkor har min kropp nu bestämt sig för att få pippi på vatten. Flera liter per dag!
För att kompensera bortfallet av choko och rent socker har min kropp bestämt sig för att oftare vara hungrig, typ 1ggr/½h.
Detta är väldigt jobbigt och en tanke om sockersjuka har dykt upp. Jag blir sjuk utan socker, MÅSTE HA CHOKO!!!!!!!!

Nåja, dags att återgå till arbetet. Sitter och lyssnar på mina elever som har bandklubb. De är helt superduktiga!!! Borde jag erbjuda mig att sjunga?!?!? Haha, tror de skulle vägra spela isf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar