söndag 19 december 2010

Wildfire

En sån kommer alltså hem till mig inom någon vecka. Jag funderar starkt på att packa in den och gömma bort den i sisådär två tre år och sen först använda den då jag är en mogen och nogsam 30-åring. Har aldrig haft en sådan dyr fjonk och vet inte vad jag tycker om tanten som fick den lurat på mig...eller A som övertalade mig att ta den. Hmmm...Men den är ju röd å grann iaf :D

Idag har vi haft världens skönaste söndag; som det pansarpar vi är var vi i stan 2h före vissa butiker öppnade. Vi hade 2 saker på agendan, julgransgrejer å skydd till telefonerna, åså en kaffe på det. I lugn och ro hann vi gå en massa omvägar, besöka jpulumaailma osv osv osv.
Avslutade dagen med ett biobesök Harry Potter and the Deathly Hollows. Det är ju lite lätt irriterande att den slutar mitt i så jag såg min söndakväll räddad; läsa andra halvan av boken men AH så IRRITERANDE, den har jag redan packat å skicket till finkon!
Efter sushirester grävde vi fram bilen. Det har snöat KONSTANT!! i snart 1½ dygn, jag höll på skratta ner mig då jag såg den, eller snöhögen den befann sig under.
Men nu är både prinsen, bilen å mina julgrejer på väg upp till Pampas, och jag sitter här :(

Sjukt chokosnål och funderar allvarligt på att länsa julkalendern, jag menar hey jag åker ju snart hem ändå :D

3 kommentarer:

  1. jag vill åxå ha en sån telefon! länsa kalendern - onödigt att släpa den med sig på tåget upp sen! ;)

    Vi ses!

    SvaraRadera
  2. H: präriebruden, skulle jag ju skriva åxå! :S

    SvaraRadera
  3. Hihi, I knooooow! Vem vet kanske det är din tur sen?! Vi ha ju haft likadana telefoner i några omvarv, den finns i svart, vitt å mocca också. Moccan va fin!

    Nå upp kommer kalendern INTE, den är nog slut före onsda ;)

    SvaraRadera