torsdag 16 december 2010

stjärnan å klappen

Idag har jag varit ytterst sur å tvär på jobbet!
Jag har haft feberfrossa å febervärk överallt å inte visat min bästa sida.
Som tur var hade vi inte värst tung dag; Genrep inför julfesten (jag gapade både åt andras å egna ungar..Little Miss Sunshine!), sen skickade jag mina egna på julbana med gympaläraren å for å äta julmat själv. Kalkonen va bäst!
2h samarbete kring julteckningar/tavlor följde. Det är intressant att se sina elever agera helt själv och försöka komma överens, en hel del nya sidor visade sig. Tyvärr mest dåliga, men också en del goda -tack å lov!-

Sen hinkade jag in PanadolHot, halva alfabetet å glögg å for till Itäkeskus för att träffa E. Köpte en stjärna till vår första riktigt egna gran å massa fina ljus som jag har en kreativ tanke bakom. Fick julklapp; mera attiraljer till vår sushi-dukning :D åt gott å lekte en stund med C.
Nu är jag hemma och borde slänga ner det mest väsentliga inför morgondagen, ta bort fult nagellack, inta halva alfabetet igen och lägga mig under täcket!
It´s going to be a VERY long day tomorrow. Festgruppen ha plita i hop en personal-julfest med mycket möda å lite besvär :)

Men inners inne är jag ganska lycklig just nu.
Min prins kommer hit imorgon.
Jag får sova bredvid å pussa på så mycket jag hinner hela lörda å sönda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar