måndag 20 december 2010

snö!

Jag har försökt fota hur sjukt mycket snö det är här i stan, men det går inte för det har blåst ner från fönstret sen igår. Då var det helt huippuhögt å vackert! Men det är helt galet överallt i stan med all denna snö, fast jag tycker ändå den är ganska fin :) och jag har ju inget fordon att tampas med...

Det är ganska kaos i min hjärna idag också, jag har SÅ många saker att komma ihåg att göra och fixa. Kände stressen komma krypande på e.m och blev lite besviken, jag har alltid trott att jag klarat av stress bra med tanke på mina sista 2 "studie"år i Vasa. Men antingen är det åldern eller så var det bara en hallucination pga enformigheten i jobben.
Men mina to do har nu strandat på att jag inte får tag i 1 person så jag kan inte ringa de 3 följande samtalen, och snart stänger all kundtjänst så det får vänta till ngn gång då jag kommer i håg det...sen typ.
Men i morgon är det julfest, nu håller ni alla tummarna för att mina elever blir friska!!! Jag hade 5 pinnar på plast idag, gissa hur bra det går med luciatåget dådå imorgon!!!
Fast å andra sidan va d skönt att de var så får idag, råddigt värre, och jag berättade om vårens planer för dem. 3 blev ledsna, 1 blev glad och 1 förstod inget. Ganska bra saldo va :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar