tisdag 28 december 2010

husmor å plastsaker

Ja se det går inte ihop det!
Den arma mackapäären ville inte alls samarbeta med mig!!!!
Hur skall man kunna använda ngt som är gjort av plast å bara ska tryckas i hop å sen är det meningen att man skall kunna vrida å spreja å ha sig med saken...den vinäger-olja grejen får sambon ta sig en titt på då han kommer hem!

Här är mina kära mumin-tavlor som svärmor gjort till julklapp. De tackar jag hemskt mycket för! Och grät en skvätt när jag insåg att de inte går att hänga ovanför sängen där de annars skulle passa perfekt, men seriously geishor å mumin?!? NÄÄÄÄ!
Tror de skall få flytta in i hallen i stället. Det skall jag pina sambon med att göra idag också då han kommer hem, samt skruva upp nyckeltavlor å annat nödvändigt. Det är inte hälsosamt för den stackars karlen att jag går här ensam en dag och plockar. Hans to-do list bara växer tills han kommer hem :)

Min egen to-do lista börjar bli avprickad; skall bara inviga nätförrådet så är den klart. Dit skall en massa resväskor å "annat skräp" flytta, och det han inte saknat före juni åker sen i roskis då jag sommarstädar ;) Som sagt, inte bra för A alls att jag är hemma å rotar för mig själv :D

Men först upp med benen på soffbordet, på med apparaten, fram med förstoringsglaset, äta lite smögare å CHOKO!

2 kommentarer:

  1. Har hon GJORT tavlorna själv?! Man blir nästan lite avundsjuk...

    SvaraRadera
  2. Jepp!!
    Å en massa andra fina saker som vi har, kan ha guidad rundtur på hemgjorda saker i vårt hem najn gang jär om ja kommer ihåg.
    It har man jo hantverkar-svärmisfamilj fy assit heller :p

    SvaraRadera