söndag 19 december 2010

hurra!

Jag har hittat min klocka!
Har letat en halv evighet om det skulle finnas bild å nätet men icke, så ni får nu bara leva med vetskapen om att den är återfunnen! Den har varit borta sen jag flyttade Brända ön -> hufvudstaden i höstas. Så gissa min glädje då jag återfann den idag i och med packandet hufvudstaden - > finkon :D
Varför jag helt enkelt inte fotar den och laddar upp en bild är pga att...tjaaa...min kamera e försvunnen...eller jag tror jag vet var den är...kanske :)

Vet ni vad vi hittade på Stocka i går?!? Teerenpelis mustelmaciideri, på flaska!!! Och ja ni kan själva gissa vilket språkgeni som skulle beställa en sådan på finska...
En st. skall jag avnjuta på tisdag, här i min ensamhet, i min lilla lägenhet, den sista kvällen här för i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar