tisdag 28 december 2010

Bästa klapparna del 2.
Nu har de anlänt till finkon: the kicks!
En blå och en röd, med plastskidor under och räfflade ståytor. Stora så jag nästan måste ha platåskor för att nå upp, och alldeles alldeles underbara! Vi var och provade dem runt huset ikväll och huu jeeda mig så hårt det for. Bara svichade förbi postlådan en gång! Undras just hur bra det egentligen är att använda dem för hemfärd på lörda morgon :D
Och nej, man kan inte stjäla dem för de är märkta för livet!

Idag då jag skulle inviga nätförrådet kände jag mig som en ligist, där fanns ingen lampa så jag trevade mig fram i mörkret tills jag hittade en bur som gick att öppna å dit lassade jag grejerna för NEJ jag tänkte INTE kånka upp dem igen! Det är att jobba i onödan...
Det har kommit upp en del grejer i vårt hem ikväll, det tycker jag om. Det blir mer och mer som vårt vartefter tiden går.

Nu skall jag dricka ett glas rött å skriva en handelslista, skall ända till stan i morgon ;)



Årets julklapp av A har också blivit invigd ikväll, men behöver bestämt plantera lite fler träd...det blev som så fullt så fort :D
Men vackert tycker jag mitt vita vinterträd är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar