måndag 15 november 2010

saker som gör mig glad

Min kamera är tillbaks vid min sida igen!
Här kommer en hel hög med bilder på saker som gör mig glad. Ja och så de utlovade tårtbilderna :)

Min livskamrat förståss! Och mammas übergoda smörgåstårtor!!

En spiderpig, den ser rolig ut, den är jättegod, den är int så dyr och man kan inte bli på annat än bra humör när man sänker en sån!

Need I say anything?!? Sushi å rödvin är alltid kärlek för mig!

Knäppa vänner som mitt i all shoppingstress tar sig tid att kolla teknik-utbytet bredvid matsidan.

Chokokaka de luxe! Det mesta med choko gör mig glad, men en riktigt saftig och god kaka är nog ändå bäst!

Blommor, speciellt rosor!, (eller presenter överlag!), de är (oftast) vackra att titta på och ROSOR doftar ju så ljuvligt!


Ja åså kakorna, namnam det vattnas i munnen bara jag tänker på dem :)

Nu skall jag ta itu med min måndagslista, men det är helt trevliga saker som finns på den nu i väntan på Housesluts så det gör mig absolut ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar