lördag 13 november 2010

jobbjobb


Som sagt, tidig väckning imorse :(
Men dagen blev bra och jag är inte trött alls, ännu!
Tog mått och fick höra att jag har väldigt LÅNG höft Det var ett finare sätt att uttrycka att jag är fet och rund om höften.....nåja. Hittade sen en alldeles underbart fin klänning att ha då jag är tärna, och hann prova en jag kunde tänka mig då jag själv står brud också ;)

Sen har vi varit busy.
Vännen å papi ha hämta massa renoveringsobejkts saker till vårt kommande hem, så sen har jag tvättat å spolat å skrubbar å tvättat å gnidigt....inte alls fina fingrar man får av det inte! Usch, ser ut som en skabbtant! Tror det stackars superämnet frätte sönder min nagelyta och huden :/

Men, vi kommer att ha en massa fina saker och möbler och grejs nu och snart måste vi börja sortera bort saker och ting :D
Och hyresvärden ringde idag, och vi får "som det ser ut nu" flytta in första helgen i december. Hurray!! Sen om det inte blir så så blir jag fittigt arg!!!

Nu står middag på schemat, försöka skrubba sig ren, hoppas över powernapen och peta sig till HUF!


Lat som jag är började jag ju med den minsta. Nu har vi bara mellan och bauta kvar. Och 2 trunkar, 1 kista, 1 tallriksskåp, 1 so, 2 fönster och en massa annat att fixa kvar. Tur min vän är ensam många kvällar i vörå före jag kommer hem ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar