måndag 29 november 2010

helgen i bilder

Lillajulsmorgon på lördag. Mysfrukost tillsammans till tonerna av ett änglaspel, fin tradition jag har med mig hemifrån spelet. Men fortfarande efter 26 år så snurrar de 9 av 10 gånger felväg först jag tänder på...lär mig aldrig!


Lillajulsmiddag i Esbo på kvällen. Förrätt bruchetta som var god utan tusan!! Snålvattnet bara rinner då jag tänker på den igen :)

Busarna vi spenderade vår lillajul med 2010.


Och det bästa av allt, huvudrätten; partyplatter sushi från iso-omena.
Tyvärr blev jag lite besviken på smaklösheten denna gång, men det är FÖRSTA gången!

Igår var en apdag och den vill jag inte tänka på desto mer!
Idag har det varit en bättre dag, jag har vunnit en tävling!!! Jag brukar aldrig vinna! Fina priser vah!! ;)
Nu skall jag äta potatisristikkot tills de står ut genom örona och sen städa hela bombnedslaget på en och samma gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar