fredag 8 oktober 2010

smittad


Blev utmanad av Marica och totta kai att jag hänger på.
Grejen är att skriva ner 3 saker som ligger dig nära hjärtat. So here it comes:

1. Min närmiljö (lite fint ord jag fick sammanfattat det i ;p) som består av min fantastiska fästman som ger en guldkant till mitt liv och som alltid finns där för mig (dock på äckligt långt avstånd just nu!), mina vänner som jag har en stark tillit till och ett starkt förtroende för, jag kan diskutera de mest absurda problem och funderingar med de närmaste (tyvärr finns ju många av er löjligt långt borta också) och familjen.
2. Villan Det är den bästa platsen på jorden som ger mig en sinnesfrid som inte finns att hitta annan stanns.
3. Upplevelser som gör livet värt att leva. God mat, överraskningar, visuella och jobb relaterade saker. Vad gör man med ett enformigt och invant (=tråkigt) liv?!? (vet ej om detta räknas som en "sak"?!??). Men jag behöver det i mitt liv för att må bra och därför är det en viktig sak för mig som jag inte klarar mig utan!

Sen problemet att utmana 5 pers...jag har ingen aning om vem som läser min blogg för ni är så dåliga på att ge er till känna ;p Men jag försöker utmana följande personer iaf
Virrpanna
Lia
Fashion blog
Tanja
Susanna
Jag läser iaf era :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar