onsdag 27 oktober 2010

lugnat mig lite :)


Vy från berget i Brunnsparken
Varför går solen ner redan kl.17?!? Vem fan tror de hinner ut och njuta före det?! Rusa hem helt i onödan från jobbet idag, har ångest över allt som lämnat.
MEN, jag gick min promenad för att avreagera mig lite. Jag har diskat, vikt tvätt, städat toan, gjort mat och haft ett liv hemma! Det känns helt otroligt, och KOLLA vad klockan är!!!


Mitt under min promenix då jag gick förbi denna pinne kom vår wed-song i lurarna och jag kände mig bara så träffad. Här är jag som pinnen mitt i skiten, långt borta från mitt hjärta, stonefaced arbetande dygnet runt och saknar så mitt hjärta kunde gå itu. Hmm, så passande...Eller lätt deprimerande, beror på hur man ser det helt enkelt :)
Nu skall jag kolla upp bokmässan, fixa naglarna och sen slänga mig på soffan. Jag hoppas hitta Vingpennans stånd imorgon och handla lite där :D Hoppas man får ta det på räkning!

4 kommentarer:

  1. Har just läst ett år med Titti, fortsätt blogga!O ha de gott!h.sk

    SvaraRadera
  2. Tack för de värmande orden...men jag funderar ännu hårt på vem DU är. Jag är INTE bra på gåtor (i detta fall initialer) ;p

    SvaraRadera
  3. d går inte fram, hjärnan har stängt av och jag funderar nu hårt på alla jag känner med initialerna S.K....antingen är du ngn jag kommer att bli släkt med i framtiden eller så är du ngn jag jobbade med före jag blev klar....?

    SvaraRadera