lördag 23 oktober 2010

faller för grupptrycket

och fortsätter skriva ;)
Jag visste väl nog innerst inne att jag inte skulle sluta, men jag blev så sur i ett svagt ögonblick av mitt liv :D
MEN, det kunde vara roligt att ni anonymusar också skriver en signatur så jag vet vem ni är ;)

Idag har det varit och är det en dag full med problemsituationer.
1. Hur hålla mig vaken på överdödligttråkig fortbildning. Kändes som att va 19 igen, på den nivån. Hallååå, har faktiskt jobbat i x antal månader ren! (för att inte tala om alla andra tanter och farbröder som va där som jobbat min tid x10 typ!)
2. Vad skall jag sätta på mig nu? Vi skall ju uuuut ikväll (jag har inte varit ut i staden sen i oktober/november ifjol då jessika å mats va hit. FY SKÄMS på mig!!!) men först dricka ljuvlig skumppa på en mindre stökig restaurang. Hur lösa problemet?
3. Vilka skor skall jag ta? Stövlar eller klack?
4. Vad skall jag köpa för krabbismat imorgon för att bota huvudvärken?

Svåra val och tuffa situationer man hamnar i...men nu är jag jättejätte sen och måste rivstarta så drickan inte tar slut.
Ni får lite bilder på en del av människorna jag skall fortsätta spendera denna lördag med så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar