torsdag 28 oktober 2010

autch!

Jag har ONT! Så tårarna nästan trillar, har sovit utan kudde i natt och jag har världens järnplåt i nacken å vänster axeln, buääähähähääääää!

Men jag skall berätta något roligt för er; Det är torsdag idag (om ni inte visste det :p), min torsdag på jobbet är snart förbi (den är kaos från morgon till kväll och min absolut tyngsta dag!) och jag skall glida iväg till Helsingfors Bokmässa (GISSA OM jag hellre skulle vilja slinka in på mat- och vinmässan som är i andra änden av mässcenter! Men det är en liten slant det kostar att gå in dit och smaska, och eftersom mitt konto står på -3€ är det ingen idé :( ), sen skall jag åka hem och äta något gott och onyttigt (för det är så dåligt väder idag!) och imorgon då jag slår upp mina korkgluggar är det FREDAG!!!! :D:D:D:D

Så m.a.o känns det rätt så bra nu ;)

2 kommentarer:

  1. korpgluggar är det:)

    SvaraRadera
  2. tack M! :)
    Jag har hört fel en gång i min fagra ungdom och använt fel uttryck sen dess...harmi! Men korkgluggar låter nog bättre i mina öron efter alla dessa år :D

    SvaraRadera