onsdag 27 oktober 2010

arg som ett bi

och förorättad (vet inte om det är det ordet man skall använda då man menar det jag menar, skit samma!)
Jag tycker bäst om att sköta kontakter per mail. Speciellt med föräldrar, då kan jag i lugn och ro tänka igenom vad jag skriver och hur jag förmulerar mig så det inte blir så konstigt.
Men idag har jag pratat i telefon. Och jag blev så paff av den människans utläggningar och påstående och idéer att jag inte fick klämt ur mig de rätta svaren. Och nu är jag ARG, som ett bi! Lite på mig själv men mest på personen som va i andra ändan av luren som tror att hon har nån jävla rätt att bestämma saker och ting. AAAAARGH!!!! Fan att de liksom jävlar i helvete täcks komma och lägga ut sina texter på det sättet. Bläääh på alla såna!

Men, nu tre djupa andetag, räkna till 10, och börja skriva religion :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar