söndag 5 september 2010

uttråkad till max


Jag är uttråkad till MAX just nu. Jag övervägde faktiskt i ett ögonblick att börja tillverka julkort redan av det material som lämna i fjol, eller att ta fram sömnadstavlan...men min djupare inre röst sa Nej!
Jag har surfat runt på FB i snart 1½h och tittat på foton av alla möjliga och omöjliga människor och läst såna bloggar som int ens intresserar mig...
Inget kommer det på TV heller, det enda alternativet som finns kvar är att ta itu med ngn av böckerna i högen och äta upp allt som lämnat i kylskåpet efter helgen. No wonder alla mina kläder blivit för små ;)
Men först skall jag gå ut på min andra promenad för dagen (så fatta HUR uttråkad jag är!!!), posta ett kort jag gjort och leta efter den gyllene damen med en baby i magen. Jag har hört att en sådan skall finnas här i stan ngn stanns...

2 kommentarer:

  1. du måste VERKLIGEN ha tråkigt om du frivilligt går ut å går " GÅNGER. Tror aldrig jag har hhört dig göra det förut?!! :D Men mycket hälsosamt å uppfriskande!
    // präriebon

    SvaraRadera
  2. ja vejt!
    megatrög sönda e.m å kväll :(

    SvaraRadera