torsdag 23 september 2010

trött

Jag är så oändligt trött på denhär fighten musikklasser vs närskoleklasser så jag sku kunna spyyyyy å kräääääääkas på många föräldrar som blåser upp saker och lägger sig i sånt som de har absolut -0 med att göra.
Jag menar vem fan tror de att de är som kan komma och kräva av oss vad vi skall undervisa och ändra i läroplanen?!?!? Det är inte precis att varje lärare skriver sin egen LP utan vi följer skolans läroplan som grundar sig på den nationella LPn Det räcker helt bra till med att försöka hinna med allt som finns där. Voi PRKL jag kunde bli ARG PÅ RIKTIGT!!!

Men nu till ngt trevligare;
Det är torsdag -> fredag imorgon.
Fredag -> tåget norrut.
Norröver -> Nykarleby och villan hela veckoslutet.
Bloggen -> kommer att va tyst.
För jag skall njut av frisk havsluft och god mat, massa kärlek och kanske årets sista dopp. Trevligt veckoslut nu skall jag packa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar