lördag 18 september 2010

Titta vad jag kan!!!

Jag har sytt om min klänning alldeles själv! Inte världens svåraste sak tänker ni, men för mig är det en bedrift! (förstår inte varför jag köpt en klänning som går till halva vaderna?!? So not me! fast jag gjort det en gång förr också med den syrenlila saken men den klarar jag inte av att fixa till själv :) )
Nu gäller det bara att se hur bra det håller också, skall ut i höstrusket och testa.
Skall vandra runt själv i Berghäll, ni hör nästan hur dåligt det rimmar va?!? Jag har som vanligt ingen aning om vart jag skall och eftersom spårorna inte går hjälper det inte med instruktionen "stig av 3:an vid björnparken och gå över vägen", för 3:an kör poikkeusreitti hela helgen :(


Kvällens öl-outfit. Klänningen är nog helsvart men blixten har lekt med mitt halsband :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar