fredag 3 september 2010

stupid smith!

Jäkla idioter som jobbar på Kultajousi! Har haft min ring där för förminskning, gick idag för att se om den skulle vara klar och lyckan spred sig varm i magen då ringen gled på mitt finger och satt som den skulle.
Nöjd å glad betalade jag den och skulle ge mig därifrån, håka som tur var att titta in i den också att allt va ok. But, where´s my ingraving?!?!?!?! "Öööööh, åhå!" kom det till svar. Fast det STOD på mitt "kvitto" att om graveringen far pila så måste de gravera om, men icke att de hade gjort det. "Well, a week more." NO!!! I´ve had it here for a whole god damn week already, satan ja va pissed! Så då ringd tanten snällt å fråga hur fort de kan fixa den igen. Tisdag kl.16.00 skall jag stå och trampa utanför dörren för då banne mig skall den tillbaks på mitt finger, där den hör hemma!

För att lugna mina nerver och dämpa mitt irriterade humör skall jag tappa upp ett stort rött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar