torsdag 16 september 2010

planering

Just nu håller jag på att planera, det som jag gillar allra mest och som min fästman är högst irriterad på. Denna gång behöver han dock inte vara irriterad eftersom veckoschemat inte har det minsta med honom att göra. Det ser alltid så fint ut då jag gjort det och sen vet jag att en del av den kommer att falera i slutändan i alla fall.

Har just knepat ihop det sista av Minervaguiden och skickat iväg den för tryckning, hoho sånt jobb de kräver av oss stackars otekniska människor!

Idag skiner solen, till skillnad från igår. Så jag tror att det blir att sticka hem så fort schemat är printat, hissa arbetsblad gjorda, religionsprovet skrivet, Lexia kollat och engelskapappren kopierade. Så jag hinner traska ner till stranden och njuta :) Resten får helt enkelt vänta till imorgon eller måndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar