tisdag 14 september 2010

PAKET!

Jag har fått paket på posten av min söta mamma! Skall genast skymningen infaller tutta på två av dem å myyysa med en kopp té och 1l vichyvatten, mmmmm!

Jaha dag 2 på mitt nya liv har gått sådär. Förutom att jag konstant tänker på choko har jag varit överirriterad och stressad på jobbet, samt sprungit och kissat VARENDA rast! Hoppas all skit min kropp bär på behagar komma ut det med.
Eftersom det är tisdag idag är det TP-dag. En sallad och en vichy blev det för tappra Store och mig, och mycket missnöje och boredom. Det kändes helt enkelt så fel att smutta i sig sin isvatten där, bläääh! Tröstade oss med några cigaretter ist :D
Jag var hemma redan 17.30 och har ingen aning om vad jag skall spendera kvällen med?!? Jag är aldrig hemma så tidigt...help me! Tvätten är tvättad 2 maskiner och disken diskad och kläderna uppredda; BORING!!!

Inledde min sportkarriär igår och måste säga att det är ohyggligt löjligt dyrt att hålla på med sånt trams! Inte ens på Anttila finns en liten trikåbit under 40€ och då behöver man minst 3st och helst ett par skor till. Fy fan!
Och ont i rumpan har jag också efter att suttit på en stenskarp sits med en diameter på typ 4cm i 50min. Funderar starkt på att ta med mitt mommo-överdrag nästa gång :D
Måste också hitta en annan ledare än den oengagerade finska medelålders karlen som va där igår.

Annars inget nytt från Smedsgatan, en kulen-mulen-regnig dag har det varit men nu har solen hittat fram. Det är bara att ge sig i kast med flaska nr.2 för dagen...

2 kommentarer:

  1. Flabbar så jag har tårar i ögonen. Du skriver bra!! :)

    SvaraRadera
  2. tack, vem du än är :)
    roligt att man kan förgylla någons dag!

    SvaraRadera