söndag 19 september 2010

Österbotten goes vinsofting



Igår träffades vi Österbottningar från V-M med bihang för lite vinsoftning i Berghäll på en liten men ack så trevlig pub. Efter många om och men och ett telefonsamtal till min fästman, som fick hålla mig sällskap då jag gick gata upp och gata ner bland knarkare och annat löst folk, hittade jag äntligen fram och OsciPosci kom och mötte mig. Detta med poikkeusreittit ställer verkligen till otroliga problem!!! Har fått så mycket gratis extra motion i helgen så det räcker och blir över! Vi pratade strunt, skvallrade som de äkta Vööbåor vi är och hade det så trevligt att tiden flög iväg. Tadaa, inget fordon som kunde ta mig hem mera va i farten. Krascha på soffan hos O&J ist och det var aptrevligt att vakna med smink i halva ansiktet och ingen tandborste imorse. Hyi!

Men nu har jag softat bort hela söndags förmiddagen och skall ta mig i kragen!
Grillad kycklinglunch och sen ut i solskenet är min plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar