söndag 19 september 2010

lägesrapport 1

Efter att i 1v ha pinat mig själv skall jag nu avlägga lägesrapport hur det gått;

Träningpass: 2st
Simpass: 1st
Pinnpromenader: 1st
Minus på vågen: 1-2kg
Minus i midjan: 1cm
Minus runt låren: 0cm
Antal fusk; 4st
Antal ilsket dåliga dagar: 2st
Illamående dagar: 1st

Så tjaa, det har väl gått sådär...Funderar på hur länge det är värt att genomlida? Ikväll stod på min lista "Päivällinen: Vapaa valinta. Ihan mitä haluat". Å ja ville ha tacopaj utan botten. Det är gudomligt gott och sjukt mättande och nu har jag massa mat nedtryckt i magen.
Jag har haft en pissig eftermiddag och tyckt illa om det mesta och fällt några tårar.
Och nu är jag irriterad på det galet dåliga utbudet på TV jag menar come on!! Jag behöver ngt annat att göra än sitta här och hänga :)

Just nu vill jag:
Ha min prins här och krypa upp i hans famn. Galen av längtan och saknad!
Beställa en resa till ett varmt land med paraplydrinkar.
Ha ett badkar att krypa ner i. Min sorg e stor att vi inte får i finkan :(
Vinna på lotto så jag kan reda upp min ekonomi och shoppa loss en ny höstgarderob :)

2 kommentarer:

  1. Härlit titti, du går ju iallafall ner på vågen, själv går ja bara upp trots att jag aldrig i mitt liv har träna såhär myki! Irriterand.

    SvaraRadera
  2. D e muskler Linda som du får! Därför tänkte jag att man borde också hålla koll på cm i midjan eftersom vågen inte är allt då man börjar träna...tyvärr ha d ju int hänt så mkt där än :/

    SvaraRadera