onsdag 29 september 2010

hänger runt på FB

ouff, jag borde jobba men istället sitter jag och dricker pärontrip (det är den absolut bästa drickan som finns! Vinner nästan t.o.m över rödvin å skumvin) och hänger på FB tills jag kom på att Hej jag har inte bloggat på typ suuuuuperlänge :)

Jag är trött och har ont i huvudet, längtar hem till mat och filten.
Idag har vi varit till Heureka med alla små monster i vår skola, men det gick faktiskt riktigt bra och de jag såg va riktigt duktiga! Ibland blir jag så rörd då jag sitter och tittar på mina elever, de är bara för söta! Och så duktiga de blivit, vissa dagar iaf :) Tar ont i mitt hjärta då jag tänker på att jag måste lämna dem någon gång i framtiden. Fast vissa stunder känns det lättare än andra ;)

Jag längtar till vår kärlekssemester! Och att få shoppa! Mina elever fnissade så de nästan trilla av stolen då jag sa att jag skall på kärlekssemester, och naturligtvis berättade de genast hemma att Titti ska va bort.

Jag vill gå och köpa mera kantareller att steka in i frysen, haha! Det är så sjukt gott, men de dumma tanterna tar inte bankkort så jag får vänta till veckoslutet.
Men nu MÅSTE jag faktiskt börja jobba!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar