torsdag 30 september 2010

fredag imorgon, hurra!

Det känns bra!
Jag har engelska och sen mina egna 4h, skönt! Vi skall ha brandövning imorgon och jag hoppas det går bättre än i fjol då jag var enda läraren som blev underkänd :D Jag glömde allt annat jag skulle göra för jag hade bara så bråttom ut med mina skidin.

Ikväll har jag varit och tränat och tagit ut lite aggression mot min pina. Det kändes ganska bra och nu har jag ont i benen efter att jag gick hem sen för jag blev så arg då jag missade bussen! Vilket ledde till att städningen av lägenheten TYVÄRR inte sker idag, kan inte börja irritera mina grannar med dammsugaren å tvättning DEN HÄR tiden. Eller vah?! Min s.k dammkänslighetssyster får göra ngt åt saken själv om det inte duger med bara sällskapet :D

Nu knapra lite sockerfri ananas (hoppas hoppas hoppas en burk finns undangömd!) och kolla Idol, jag har INGET ätbart i mina skåp och så måste det förbli för min självdisciplin är lika med noll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar