tisdag 14 september 2010

en god idé

Jag omedvetet kommit på; är du trött på dina kläder och tycker du inte har ngt att sätta på dig så ta bort 5-8 plagg (också sådana som du tänkt kasta för att du aldrig använder dem) ur din garderob och göm bort dem i ½-1 år. Sen när du tar fram dem igen går de att använda en tid och du behöver inte kasta bort dem ELLER köpa nytt ;)

Fast denna goda idé har jag naturligtvis inte tänkt ut själv, inte medvetet iaf. Den bara kom till mig då jag hittade min påse från ifjol, den som jag sorterat ut alla kläder i och sen fört i källaren då den aldrig kom sig ur lägenheten. Tadaa, en del av plaggen går att använda på nytt i år :D
Sen har jag en hel massa kläder jag väntar på att kunna börja använda igen, såna som jag ser övergravid ut i nu. Inte värt att sätta falska idéer i huvudet på folk för i min bullugn finns bara socker å rödvin än så länge!
Så egentligen behöver jag inte nya kläder alls...före vi åker till London :D :D

Jag hittar ingen bild på min drömbil på nätet :( Jag börjar snart tro att jag inte sett den heller utan att den bara finns i min hjärna. En mörkblå Citröen C3 (kanske?), en sån som har lika runda och mjuka former som mig och lika fin bakdel ;p

Äntligen nästa vecka börjar alla serier igen, hurra då får man ngt att göra på kvällarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar