lördag 18 september 2010

eftermiddagens fördriv

Dagens outfit jag tänkte ha på mig då jag sku å kik på björnar, men sedu av det blev det inget av.

Jag har istället varit duktigheten själv och diskat, klarat av ett träningspass, städat köksskåpet, ätit kött å tomater och surfat runt i många minuter som blivit timmar.
Att städa lägenheten lämnar jag till söndagsmyset :)

Det känns fortfarande högst fjantigt för mig att skriva (för att inte tala om att säga det högt!) att jag skall å träna eller att jag har varit på ett träningpass. It´s so not me och mitt rödvins- och sockerfyllda liv. Tror inte det blir bestående efter flytten för SÅ roligt är det faktiskt inte att vara instängt i ett rum med svettande och flåsande människor och pressa sig själv så man ser stjärnor. Det enda roliga är att jag får gå i bastun efteråt :) Sköööööönt! Jag har nu bastat 2 dagar i rad + bubblat och är en lycklig liten My igen!
Vad kvällen för med sig är ännu oklart? Antingen söker jag mig ut på stan eller filosoferar här med små irriterande inlägg titt som tätt :) Men tänkte att det är lättare och roligare för ER att läsa korta inlägg, fast det kommer fler per dag, än ett megalångt...kanske?!?!

Man kan faktiskt se vad jag har i skåpen nu! Massa gott jag inte får äta och massa pasta, kaffe å oboy åt min prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar