söndag 12 september 2010

som grädde på moset

Avslutar denna underbara helg med en gräddig och värmande dryck.
Jag är ensam igen och it sucks!
Jag är så kär i min fästman så jag kunde brista i gråt närhelst jag tänker på honom!
Vi har haft en underbar helg.
På fredag var vi ut. Det var kul.
Lördag krabbisshopping ur Stockas köttdisk, och träningströja inhandlad i Kämp-gallerian.
Sen bjöd min älskling mig på sushi-middag!Han är bara så BÄST!
Sen hade jag världens krabbistillstånd på hallgolvet, som ni redan fått läsa om, och han bara pussade på mig.
Idag har vi myst.
På vår promenad i Koff-parken var vi ett såntdär äckigt störande par som måste sitta å gosa på parkbänken i en eeeevighet och bara pussa på varandra :)

Min blivande sambo har tagi ett steg till i vuxenvärlden och bivit hyresvärd.
Det betyder att jag aldrig mer kommer att sova på Brändös Idrottsgata.
Det känns lite sorgligt och vemodigt. Där allt nästan började för nästan 30 månader sen.
Men då jag tänker på vår stora och fina?! lägenhet som kommer att bli bara VÅR känns det mycket mycket bättre.
Jag har bara aldrig varit en Brändö-bo!
Önskar vi fick flyta redan nästa veckoslut.

Grädden är den sista på länge.
Jag har förberett mitt nya liv; köpt en träningströja och laddat kylen med soda vatten.
Imorgon kör det igång, första träningspasset kl.17.30 och dietdag nr.1.
Avger lägesrapport kanske halvvägs :)
Taggar med choko, eeh :D


Har försökt fota våra ringar så att ni kan se ingraveringen, med varierande resultat. Men fina är de iaf ;) < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar