fredag 20 augusti 2010

schwimmen

Jag har varit och simmat till simstadion idag (klapp på axeln till mig), och det var riktigt roligt att plaska längd efter längd i en utesimbassäng medan U2 rockade loss med soundcheck på andra sidan, sen en varm och skönt bastustund. Och allt detta för endast 1,70€ mahtavaa!
Första jobbveckan är förbi och den har varit wunderschönes, nu slappa i 2 dagar och sen börjar allvaret igen, yäk!
Har ett otroligt sjukt shoppingbehov, vill ha nya fina höstkläder att bära på jobbet och inte gamla paltor i svart, uuuuh! Måste ta fram mina flygbiljettar titt som tätt för att påminna mig själv om att jag sparar pengar till resan :) :)

Nu ropar disken som besatt på mig och jag måste åobeijj så jag kan slappa sen resten av kvällen ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar