onsdag 18 augusti 2010

kickstart

Vi har kickat igång höstterminen och delar ut en ny bok att plasta varje dag, så nöjda små skruttar jag har :)
Det har varit hemskt mkt roligt att börja jobba igen och få vara med mina egna små varje dag. Grovångest inför nästa vecka och undviker in i det sista att börja planera och förbereda ngt, gaaaaah!
Har möte på möte på möte om alla möjliga viktiga och onödiga saker, massa papper å blanketter å lappar att fylla i och komma ihåg, puh!
Har idag fått bannor på jobbet för att jag är för lat :D Sitter med i för få arbetsgrupper och har för få ansvarsområden -lazy me!-
Så nu basar jag då för följande saker; Eftis (men det räknas tydligen inte eftersom jag får en vh för det), festgruppen (men den hade de på ngt sätt glömt bort?!), sittordningen och Minervaguiden (jepp jag som älskar datorer och teknik!). Och så välläsningen och annat smått och gott man brukar få ordna, så nu skall jag vara hemskt mycket duktig och flitig :)

Känner mig som en liten eremit för min dattski hemma har fått spunk så jag är nästa helt datorlös, man kan sätta på den och glo på alla pop-up rutor om man vill förståss. Men det är inte så lockande. Så förutom att besöka stora varuhuset IKEA så måste jag nu också besöka stora Gigantti :( ->hål i min redan hålfulla gris.

Nu är jag hungrig så nu måste jag faktiskt jobba så jag får åka hem å koka sparris sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar