fredag 20 augusti 2010

(fj)ÄRTER

Jag har ätit ärter ikväll, 330g ärter köpte jag. Men med tanke på räset kan man ju fundera över hur mycket ärtsubstans som hamnar i magen liksom...??!??!
Usch jag fick mina tattski foton av Emilia igår, jag har varit sugen på en till men efter att ha sett mitt lidande på foto "it´s all coming back to me now", så kanske det får vara ett tag till :) Fy fan vad ont det gjorde och fy fan hur jag såg ut under ingreppet!

Nu skall jag fortsätta slökolla kampen mellan Gandalfs och Sarumans stavar och sen krypa till kojs så kanske jag orkar mig upp och iväg med Ikeas andra buss imorgon :)
Natinatt!!

2 kommentarer:

  1. Var har du tatuerat dig och vad gjorde du? Om det inte är för privat förstås..;)

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde en Pikku My på höger höft, tror det finns en bild av den på FB i albumet "årets första å andra månad" eller ngt ditåt.
    Har fått höra i hela mitt liv att ja e lik henne och hennes ansiktsuttryck passar perfekt in på mig ;)

    SvaraRadera